پسکجا-اكولوژ-مزرعه-قوها
پسکجا-اكولوژ-مزرعه-قوها-logo
پسکجا-اكولوژ-مزرعه-قوها-logo

اكولوژ مزرعه قوها

لاهیجان-کوبیجار- انتهای شهید ستوده
گردشگری > مجتمع اقامتی

اكولوژ مزرعه قوها را به دوستان خود معرفی کنید
در حال حاضر بسته است
توضیحات

اكولوژ مزرعه قوها


مجتمع گردشگرى مزرعه قوها با وسعتى بالغ بر 4500 متر مربع، درمیان دامنه کوه هاى البرز و باغ هاى همیشه سبز چاى در شهر لاهیجان، واقع شده است.

این مجتمع به همت آقاى دکتر محمدمهدى آهنى زاده و خانم مهناز دیوسالار با الگوبردارى از مجموعه هاى گردشگرى موفق خارجى طراحى شده است.

سیزده سوئیت مجهز پیرامون یک برکه زیبا در باغى با مناظر چشم نواز،برکه هایی با تجربه غذا دادن به ماهی ها, گلخانه هایی مملو از درختان و گیاهان کم نظیر، گل هاى رنگارنگ که اکثرا غیر بومى بوده و از مناطق مختلف دنیا جمع آورى شده اند بى شک محیطى دل انگیز، آرام و رویایى را در اختیار علاقه مندان قرار مى دهد .

طراحی منحصر بفرد هر قسمت از فضای سبز در این مجموعه بی شک شمارا به جای جای دنیا خواهد برد. آرامش و حس امنیت در کنار خدمات لاکچری از جمله مزایای اقامت در مجموعه مزرعه قوهاست که تجربه آن در هر چهارفصل سال در شهر چای ایران لذت بخش و بیادماندی است. اگر بخواهیم لاهیجان رو به شما معرفی کنیم باید بگیم شهر لاهیجان از دیرباز کانون بازرگانی ابریشم بوده و بیشترین سهم را نیز در تولید و صادرات آن داشتهاست.

دلتای سفیدرود در لاهیجان و رشت بیش از ۰4 درصد برنج گیلان را تولید میکند . لاهیجان از مناطق عمده تولیدات مرکبات در منطقه خزر است.


تلفن:01341216159  - 01341214007

تلگرام و واتس اپ : 09055977664

برای دیدن پیج اینستاگرام اكولوژ مزرعه قوها اینجا کلیک کنید

برای دیدن سایت اكولوژ مزرعه قوها اینجا کلیک کنید

نظر یا تجربه خود درمورد این مکان را ثبت کنید ...
register-new-place-overlay
"جای شما در پسکجا خالی است"
اطلاعات بیشتر
لاهیجان-کوبیجار- انتهای شهید ستوده
تلفن 01341216159
موبایل ...

ساعت کاری در حال حاضر بسته است

اكولوژ مزرعه قوها در شبکه های اجتماعی
خانه