قوانین و مقررات " پسکجا "

" پسکجا " بانک اطلاعات مشاغل و خدمات است که با ثبت مشخصات کسب و کار ، نشانی و شماره تلفن ، معرفی ایمیل و آدرس کسب و کار در سایر اپیلیکیشنهای فضای مجازی ، تصاویر محصولات و خدمات با توضیحات مرتبط ، ثبت موقعیت مکانی و مسیریابی و ... محیط لازم جهت معرف مشاغل مختلف را تامین نموده و با استفاده از پیشرفته ترین روشهای جستجو ، در سریعترین زمان ممکن کاربران را به سمت مشاغل و خدمات مورد نیاز آنها هدایت می کند . کاربران نیز با ثبت شماره تلفن خود در وب سایت یا اپیلیکیشن " پسکجا " به راحتی می توانند در این مجموعه ثبت نام نموده و از قابلیتهای جستجو مشاغل و خدمات استفاده نمایند و درصورت تمایل کسب و کار خودرا نیز ثبت و معرفی کنند .

جهت ثبت شغل و خدمات در پسکجا ، صاحب کسب و کاریا خدمات ابتدا اطلاعات شخصی خودرا با ذکر شماره تلفن همراه خود در وب سایت یا اپیلیکیشن پسکجا ثبت می نماید . نماینده رسمی پسکجا در اسرع وقت جهت بررسی صحت تقاضای ارائه شده در محل کسب حاضر شده و پس از تایید ، شغل مورد نظر به مجموعه پسکجا می پیوندد و می تواند از امکانات این وب سایت جهت معرفی هرچه بهتر کسب و کار خود استفاده نماید .

فعالیت در وب سایت " پسکجا " تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است . بدیهی است که حضور در محیط این وب سایت ملزم به رعایت قوانین مو مقرراتی خواهد بود که جهت بهره برداری هرچه بهتر از خدمات این مجموعه تدوین شده است . هر مطلب یا تصویری که توسط کاربران و صاحبان مشاغل در صفحات کسب و کار بارگذاری می شود ابتدا توسط مدیریت وب سایت کنترل و پس از تایید قابل رویت خواهد بود . در هر حال مسئولیت مطالب ، تصاویر و محتوای ارائه شده در صفحات شخصی کسب و کارها بر عهده صاحب امتیاز آن شغل می باشد و درصورت عدم رعایت قوانین در ارائه مطالب و یا تصاویر غیر مرتبط و غیر اخلاقی ، تخلفات صورت گرفته توسط مدیریت وب سایت مورد بررسی قرار گرفته ، تذکرات لازم به صاحب کسب و کار اعلام می گردد و درصورت ادامه این تخلفات صفحه مورد نظر مسدود خواهد شد .

خانه